• 03-05-2019, 19:41:32
    #1
    Merhaba,

    İş örneklerimde kullanmak için, R10'un vektörel logosu gerekiyor.. R10'un logosu nerelerde kullanabilirim veya nerelerde kullanılması sakıncalıdır bununla ilgili de bilgi verirseniz çok memnun olurum..

    Teşekkür ederim..
  • 03-05-2019, 19:53:18
    #2
    detay@r10.net