Kafayı yemek üzereyim! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kafayı yemek üzereyim!
6
●
755
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Kafayı yemek üzereyim!
12-04-2019, 19:08:14
#1
Nivrasyon
Kurumsal PLUS
Çözüldü
12-04-2019, 19:15:19
#2
Kem4l
Pm ile bilgileri atarsanız yardımcı olayım.
12-04-2019, 19:44:06
#3
MythDev
Özelden ulaşın yardımcı olayım.
29-04-2019, 23:15:52
#4
berkekolik
Demek ki tüm dosyaları yeterince kurcalamamışsınız, teamv verin yapayım.
08-05-2019, 03:23:47
#5
Misafir
loco translate eklentisi ile türkçeleştirebilirsin
13-05-2019, 15:09:41
#6
Charon
Pm atarsanız yardımcı olabilirim.
25-05-2019, 00:21:27
#7
emotionx
Üyeliği durduruldu
Merhaba,
Tüm dosyaları incelediğinizi göz önüne alıyorum. Veritabanında aratın bulacaksınız.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler