Selam üzerinize olsun !
Bazen birisi için çok basit ve küçü, önemsiz gelen bir şey bir başkası için çok değerli, çok önemli ve çok büyük gelebilir. İşte bu noktada benimde kendisine teşekkürü bir borç bildiğim @kndmr kullanıcı adlı olan arkadaş;
Kendisi daha önceki web sitem için logo yapmıştı ancak googlenin azizliğine uğradığım ve sebebini bilmediğim bir sebepten dolayı ziyaretçi sayım % 1500 düştüğü için domaini değişmek zorunda kaldım
Yeni domain için kendisinden de logo yapmasını rıca ettim ve Allah razı olsun isteğimi ikiletmeden ve hiçbir karşılık beklemeden bu isteğimi de yerine getirerek yeni site için de logo yaptı ve de gerçekten çok güzel oldu.
Kendisine R10 ailesinin karşısında tekrar tekrar teşekkür ederim. Allah razı olsun ve onun gibi iyi niyetli herşeyden bir karşılık beklemeyen, menfaat gütmeyen arkadaşlarında Allah ayağını taşa değdirmesin vesselam
Selam ve dua ile
Bir Teşekkürü Kendime Borç Bilirim
2
●225
- 30-03-2019, 21:09:05
- 31-03-2019, 00:27:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aleykümselam, Rica ederim ayrıca övgü dolu sözleriniz için çok teşekkür ederim. Öyle düşünüyorum ki bu forumda takılan her arkadaş bir birine yardımcı olmak ister, fakat yoğunlukları gereği herkes gibi yardımı ikinci plana attıklarını düşünmekteyim. Ben elimden geleni saklamadım sundum. Umarım diğer arkadaşlarda boş vakitlerini, yardım talebinde bulunan arkadaşlarımız için değerlendirirler.
Herkese hayırlı akşamlar diler iyi forumlar dilerim. Esen kalın..