• 05-07-2008, 17:23:58
    #1
    Arkadaşlar 3 günlük bir sitem var ilk gün sadece metatag ekledim 2. gün 1 tane PR4 2 tane PR1 link satın aldım ve ping çağırdım ve 8-9 tane toplist ekledim google 'a ekledim sitemap yaptım 2 tane link takas yaptım bu gün için henüz bir şey yapmadım ayrıca 3 gündür 15-20 tane özgün içerik ekledim site imzamdaki site ve hala indexlenmedim indexlenmede acele etmiyorum fakat biraz fazla mı gittim yoksa daha başka birşeyler varmı ?? Yoksa site yeni olduğu için fazla yüklenmeden dolayı direk filtreyemi takıldım ??
  • 05-07-2008, 17:52:33
    #2
    Aps
    Üyeliği durduruldu
    3 günlük siteye pr4 link almak birden çok pr2 almak ne kadar doğru bilemiyorum
  • 05-07-2008, 17:58:48
    #3
    bir tane olduktan sonra pr4 zarar vermez
  • 05-07-2008, 18:12:40
    #4
    CorelDRAW Aramasında bir zaman googlede ilk sayfalardaydım sonra çıktım sabret biraz acele etme derim..

    Bu arada sitenin infosu girmiş geriside gelir..

    http://www.google.com.tr/search?hl=t...a=lr%3Dlang_tr

    Not: Kullandığın Title ve Meta ve Keywordslar çok yanlış bilgin olsun..
  • 05-07-2008, 18:42:20
    #5
    bardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CorelDRAW Aramasında bir zaman googlede ilk sayfalardaydım sonra çıktım sabret biraz acele etme derim..

    Bu arada sitenin infosu girmiş geriside gelir..

    info:www.coreltr.net/ - Google'da Ara

    Not: Kullandığın Title ve Meta ve Keywordslar çok yanlış bilgin olsun..

    Peki ne önerirsin kardeş ne yapmalıyım ??
  • 05-07-2008, 19:09:55
    #6
    bardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CorelDRAW Aramasında bir zaman googlede ilk sayfalardaydım sonra çıktım sabret biraz acele etme derim..
    Bu arada sitenin infosu girmiş geriside gelir..
    info:www.coreltr.net/ - Google'da Ara
    Not: Kullandığın Title ve Meta ve Keywordslar çok yanlış bilgin olsun..
    bence fazla kasmamış, sanırım sen kelimelerden bahsediyosun.

    ayrıca ilk etap için sağlam işler yapmışsın, başarılar hocam.
  • 05-07-2008, 19:13:50
    #7
    TrankyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence fazla kasmamış, sanırım sen kelimelerden bahsediyosun.

    ayrıca ilk etap için sağlam işler yapmışsın, başarılar hocam.

    Evet yanlış kelimelerden bahsediyor arkadaş

    Valla düşünmeye başlamıştım yanlışmı yapıyorum diye fakat ilaç gibi geldi info