Sizce doğrumu yapıyorum ??
6
●506
- 05-07-2008, 17:23:58Arkadaşlar 3 günlük bir sitem var ilk gün sadece metatag ekledim 2. gün 1 tane PR4 2 tane PR1 link satın aldım ve ping çağırdım ve 8-9 tane toplist ekledim google 'a ekledim sitemap yaptım 2 tane link takas yaptım bu gün için henüz bir şey yapmadım ayrıca 3 gündür 15-20 tane özgün içerik ekledim site imzamdaki site ve hala indexlenmedim indexlenmede acele etmiyorum fakat biraz fazla mı gittim yoksa daha başka birşeyler varmı ?? Yoksa site yeni olduğu için fazla yüklenmeden dolayı direk filtreyemi takıldım ??
- 05-07-2008, 18:12:40CorelDRAW Aramasında bir zaman googlede ilk sayfalardaydım sonra çıktım
sabret biraz acele etme derim..
Bu arada sitenin infosu girmiş geriside gelir..
http://www.google.com.tr/search?hl=t...a=lr%3Dlang_tr
Not: Kullandığın Title ve Meta ve Keywordslar çok yanlış bilgin olsun.. - 05-07-2008, 18:42:20bardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki ne önerirsin kardeş ne yapmalıyım ?? - 05-07-2008, 19:09:55bence fazla kasmamış, sanırım sen kelimelerden bahsediyosun.bardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca ilk etap için sağlam işler yapmışsın, başarılar hocam. - 05-07-2008, 19:13:50TrankyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet yanlış kelimelerden bahsediyor arkadaş
Valla düşünmeye başlamıştım yanlışmı yapıyorum diye fakat ilaç gibi geldi info
sabret biraz acele etme derim..