Arkadaşlar extremeden hesap almaya çalışıyorum ancak bir yerde takıldım bu ne demek oluyor buraya ne yazıcam yani
Choose a login:
This will be our connection. 8 Characters max, only lower case, no
special characters or spaces.
Extreme Hesap Alımı
15
●1.019
- 06-07-2008, 15:26:13Alakası bile yok bilmediğiniz şeyleri rivayetler uydurarak insanların kafasını karıstırmayın 2 yıldır kullanıyorum suandada kullanıyorum hitimin %90'ı Türkiyeden ama kapatılma gibi birşeyle karşı karşıya kalmadım.Yurtdısında bir arkadasın varsa actır hesabı kullan sitende.Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2008, 15:31:47Arkadaş doğru söylüyor Alovepoem.Extreme Türk sitelerini yasakladıktan sonra bu böyle oldu.Yasaktan önce kayıt olan Türk sitelerine herhangi bir yasak getirmedi.Kısaca Wii doğru söylüyor.Alovepoem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım Türk işi Extreme'i kullanabilirsin
sayyac.com 
Edit: Google Analytics'i de tavsiye ederim...
ama türkiyedense eger işi zor,direk sayfayı kapasın diyorum