• 11-04-2018, 19:04:55
    #1
    Arkadaşlar, Google Analytics'e kaydoldum. Ancak o ilk sayfada gösterdiği izleme kodunu kaydetmedim. Şimdi siteme bu kodu eklemek istiyorum ancak Google Analaytcis'te bu kodu bulamıyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Saygılarla.
  • 11-04-2018, 19:07:49
    #2
    öm atarsan yardımcı olurum dostum
  • 11-04-2018, 19:22:37
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google Analytics sol altta (Yönetici>Js izleme bilgileri>izleme kodu) bulursun

  • 11-04-2018, 19:31:00
    #4
    @Alengirik; çok yardımcı oldu sağolsun. Ayrıntılı şekilde anlattı, hallettik.
    @Zemonet; teşekkür ederim hocam.

    İlgilenen herkese teşekkürler.
  • 11-04-2018, 20:20:53
    #5
    Rica ederim hocam
  • 11-04-2018, 20:57:33
    #6
    Kurumsal PLUS
    tag manager kurunuz artık daha sonra tüm işlerinizi tag manager kodunuz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Analytics, Optimize, Google Adwords Dönüşüm İzleme ve Yeniden Pazarlama gibi tüm etiketleri tag manager hesabınızdan yönetebilirsiniz. Sürekli headera birşeyler eklemek zorunda kalmazsınız. Ayrıca yaptığınız işlemlerle ilgili açıklamalarla beraber sürümler oluşturup tag manager çalışma alanında kontrollü bir şekilde çalışabilirsiniz. Tetikleyicilirinizi seçersiniz. Tetikleyicileri etiketlerinize bağlarsınız. sayamayacağım kadar faydası olan bir araç
  • 11-04-2018, 22:59:32
    #7
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tag manager kurunuz artık daha sonra tüm işlerinizi tag manager kodunuz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Analytics, Optimize, Google Adwords Dönüşüm İzleme ve Yeniden Pazarlama gibi tüm etiketleri tag manager hesabınızdan yönetebilirsiniz. Sürekli headera birşeyler eklemek zorunda kalmazsınız. Ayrıca yaptığınız işlemlerle ilgili açıklamalarla beraber sürümler oluşturup tag manager çalışma alanında kontrollü bir şekilde çalışabilirsiniz. Tetikleyicilirinizi seçersiniz. Tetikleyicileri etiketlerinize bağlarsınız. sayamayacağım kadar faydası olan bir araç
    Şu an site işlerinde çok başlangıç aşamasındayım hocam. İlk sitemi yeni açtım, deneme tahtası olarak sürekli çiviler çakıp sökebileceğim bir site yani. Tavsiyeniz için teşekkür ederim, mutlaka inceleyeceğim.