xp için vista teması
7
●927
- 13-06-2008, 22:43:46Üyeliği durduruldumerhaba arkadaşalr benim xp için şu vistadaki temayı arıyorum varsa link verebilirmisiiz.
- 13-06-2008, 22:46:34Üyeliği durduruldubben ilk temayı diyorum oda ingilizce diyor
- 13-06-2008, 22:49:04Üyeliği durdurulduindirdim bunu :S
setup açılmadı error verdi :s - 13-06-2008, 22:49:48
- 13-06-2008, 23:18:03