Nic.Tr'yi Kullananlar Var Mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nic.Tr'yi Kullananlar Var Mı ?
3
●
414
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Nic.Tr'yi Kullananlar Var Mı ?
13-06-2008, 16:49:12
#1
HayroLa
Arkadaşlar Com.tr (Şirket ) için başvuru yaptım.. ama panel çok karışık bana paneli anlatabilirmisiniz. (Acil)
yardımcı olan arkadaşlar şimdiden teşekkür ederim..
13-06-2008, 16:54:53
#2
cuhadar
Sağ üst kısımda yardım bölümü var
aslında çok kolay bir paneli de var ama takıldığınız yer neresi onu bilirsek daha kolay yardımcı oluruz
13-06-2008, 17:16:51
#3
HayroLa
Ödemeyi Tam olarak nereden yapıyoruz arkadaşlar..!
13-06-2008, 17:20:38
#4
Priapos
domaini reglemeden bir dakika önce kredi kartıyla yapıyosun.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler