• 15-02-2018, 12:11:43
    #1
    Merhabalar adında blogum var açalı 2 hafta oldu Google adaense tık başına 30-50 kuruş alıyorum sizce bu normal mi?


    https://i.hizliresim.com/bBLA5G.png
  • 15-02-2018, 12:22:42
    #2
    Davay davay 🌹
    1-2 tıklamayla ölçülebilecek birşey değil bu adsense.
  • 15-02-2018, 12:41:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 tıklamayla ölçülebilecek birşey değil bu adsense.
    sen çok anlıyon heralde bu işten
  • 15-02-2018, 12:43:47
    #4
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 tıklamayla ölçülebilecek birşey değil bu adsense.
    Anladım dün felanda 2 haftadır böyle
  • 15-02-2018, 12:44:11
    #5
    Davay davay 🌹
    KLavy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen çok anlıyon heralde bu işten
    Senin yanında ben kör cahilim.
  • 15-02-2018, 13:00:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin yanında ben kör cahilim.
    ah canım kıyamam ben kardeşime az gel de öğretim
  • 15-02-2018, 18:48:17
    #7
    KLavy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen çok anlıyon heralde bu işten
    Toplam 5 tık oldu hala ortalama 50 kuruşlarda
  • 15-02-2018, 19:21:42
    #8
    site isminizi afişe etmemenizi öneririm
  • 15-02-2018, 19:22:39
    #9
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site isminizi afişe etmemenizi öneririm
    Forumda yeniyimde ne gibi sıkıntılar olabilir?