• 11-01-2018, 11:41:29
    #1
    Arkadaşlar geçenlerde birine r10 davetiyesi gönderdim ama 2-3 gün bekledi gitmedi. Sorun mu var ?
  • 15-01-2018, 04:48:38
    #2
    Davetiye işlemleri anlıktır. Yani 2-3 gün boşuna beklemişsiniz gönderdiğin dkda gitmesi lazım.
  • 15-01-2018, 05:18:45
    #3
    Hocam kodu direk veriyo sistem o kodu arkadaşınıza iletmeniz yeterli.
  • 15-01-2018, 05:31:22
    #4
    E-posta sunucusunda bulunan sorundan dolayı bazen davetiye için kodlar, bazen de onay e-postaları gelmeyebiliyor. Kod meselesini panelinizden üretilen kodu arkadaşınıza ileterek çözebilirken, onay sorununu da requestemail linkinden yeniden kod isteyerek çözebilirsiniz. Malum bazı nedenlerden dolayı bir aralar bu konunun ordinaryüsü olmuştuk. @myfurkanoymak; iyi bilirsin kardeşim.
  • 15-01-2018, 10:46:28
    #5
    Jurisconsult adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-posta sunucusunda bulunan sorundan dolayı bazen davetiye için kodlar, bazen de onay e-postaları gelmeyebiliyor. Kod meselesini panelinizden üretilen kodu arkadaşınıza ileterek çözebilirken, onay sorununu da requestemail linkinden yeniden kod isteyerek çözebilirsiniz. Malum bazı nedenlerden dolayı bir aralar bu konunun ordinaryüsü olmuştuk. @myfurkanoymak; iyi bilirsin kardeşim.
    Hocam sorunu geçen gün anladım Gmail hesabı olanlara davetiye gitmiyor