• 01-06-2008, 14:03:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    mrhb
    arkadaşlar
    blogspotta bazı arkadaşlar metatag eklemesen iyi olur
    eklemeliyimmi yoksa ekleyimmi?
    Yorumlarınızı bekliyorum
  • 01-06-2008, 14:04:31
    #2
    keyword demek istedin herhalde.
    Eklersen yararına olucaktır.Yalnız nadir kelimeler seçmeye gayret et
  • 01-06-2008, 14:20:49
    #3
    Başlığı anlamak için 1 dk yazdığın mesajı anlamak için yarım dakika uğraştım, eklemeliyimmi yoksa ekliyimmi?

    Ekle Sen ekle.
  • 01-06-2008, 15:25:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ekle dabi..senin anan baban seni isminle çaırmıyormu.bu da böyle birşey işte..spidermanlerin içini kolaylaştır..
  • 04-06-2008, 10:52:47
    #5
    eklemen iyi olacaktır.
  • 08-06-2008, 12:45:00
    #6
    eklemen siten için önemli