yeni bir film sitesi açtım.ancak film telif hakları ile ilgili fazla bir tecrübem yok.
telif haklarından kaçmanın yolları nelerdir hangi lokasyonlu hosting firmasını seçmeliyim.
anlamadığım konu şu bana bir sürü telif hakkı savcılık şuç duyurunda bulunacağım gibi mailler gelirken ve ben ilgili videoyu sitemden kaldırdığım halde diğer siteler yayınlamaya halen devam etmekte bunun bir kaçış yolu varmıdır. bilgi sahibi arkadaşlar tecrübeleri ile beni aydınlatırsa çok mutlu olurum iyi günler