• 16-05-2017, 11:53:49
    #1
    merhaba ;

    yeni bir film sitesi açtım.ancak film telif hakları ile ilgili fazla bir tecrübem yok.
    telif haklarından kaçmanın yolları nelerdir hangi lokasyonlu hosting firmasını seçmeliyim.
    anlamadığım konu şu bana bir sürü telif hakkı savcılık şuç duyurunda bulunacağım gibi mailler gelirken ve ben ilgili videoyu sitemden kaldırdığım halde diğer siteler yayınlamaya halen devam etmekte bunun bir kaçış yolu varmıdır. bilgi sahibi arkadaşlar tecrübeleri ile beni aydınlatırsa çok mutlu olurum iyi günler
  • 17-05-2017, 23:26:47
    #2
    Film İşine Girmek İstiyorsan Eski Türk Filmlerini ve de Yabancı Ülkenin Filmlerini Yayınlarsan Telif Hakkının Sıkıntı Yaratıcağını Düşünmüyorum. Sunucu Lokasyon'u Olarak Amerika veya Danimarka'yı Seçebilirsin. Eğer ki Telif Hakkı'nı Bildirmek İsteyen Olursa "Gmail veya Webmail" Kullanın E-Posta'yı İletişim Adresine Koyunuz ve Sürekli Maillerle İlgileniniz.
  • 18-05-2017, 10:50:55
    #3
    B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Film İşine Girmek İstiyorsan Eski Türk Filmlerini ve de Yabancı Ülkenin Filmlerini Yayınlarsan Telif Hakkının Sıkıntı Yaratıcağını Düşünmüyorum. Sunucu Lokasyon'u Olarak Amerika veya Danimarka'yı Seçebilirsin. Eğer ki Telif Hakkı'nı Bildirmek İsteyen Olursa "Gmail veya Webmail" Kullanın E-Posta'yı İletişim Adresine Koyunuz ve Sürekli Maillerle İlgileniniz.
    merhaba ;
    vermiş olduğunuz tavsiyeleri zaten yapmış bulunmaktayım.benim öğrenmek istediğim telif hakkından dolayı bana bir dizi yi kaldırmam için mail geliyor ben sitemden yayını kaldırıyorum ancak diğer siteler kaldırmıyor onlar nasıl bşr yol izliyor?? ilginiz için teşekkür ederim
  • 18-05-2017, 19:13:06
    #4
    Hocam Mail Yollayan Kişiye veya Kuruma Sizde O Siteden Şikayetçi Olduğunuzu Bildirin Yani Mail Yoluyla Hallediceklerdir.
  • 18-05-2017, 19:22:56
    #5
    Hocam baska site sahipleri de o sekilde mail yollayabiliyor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk