• 11-05-2008, 18:27:49
    #1
    ewt ben oyle bişey yapmak ıstıyorum bır hosta ulaşılamadıgı zamn dıger hosta otomatık gıdecek boyle bişey olurmu
  • 11-05-2008, 18:32:58
    #2
    otomatik olarak açık olan server'a yönlenebilmesi için, hardware veya yazılımsal bir sistem gerekli.

    en basit yöntem A record ekliyerek, sitenin yükünü 2 server a paylaştırmak.

    bknz. round robin DNS
  • 12-05-2008, 18:29:45
    #3
    yokmu olmazmı boyle bişey
  • 12-05-2008, 19:02:36
    #4
    olsa bile bi forum siten arsa bi işe yaraaz
  • 12-05-2008, 19:14:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım İndex'e 2 Yol aç 1.Sunucu 2.Sunucu bunlardan biri kapalı olunca diğerine giriniz yaz bitti !
  • 15-05-2008, 06:42:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Peki dedicated serevr sahipleri yani 1 tek server ihtityaclrini karsilamayinca ne yapiyor ? nasil yapiyor ?