• 09-05-2008, 12:46:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    AvArcade Kurdum, Fakat Oyunları Açmak İstediğim Zaman Beyaz Ekran Çıkıyor, Bu Konuda Yardımlarınıza İhtiyacım Var ...

    Saygılar
  • 09-05-2008, 12:52:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    oyun yolunu yanlış veriyosundur.
  • 09-05-2008, 14:55:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yok Doğru, Fakat Sanırım Host Linux'muş ... Öyle Olunca Asp Desteklemiyomuş .. Hiç Bişey Anlamadım Bi Fikrin Varmı ?