Yeni kurduğum site
6
●834
- 07-12-2016, 08:50:19kesinlikle iyidir insanlar bunun için neler neler yapıyor
ayrıca sitenizi beğendim başarılar
- 11-12-2016, 04:00:08Gayet güzel. Öncelikle blog yazmana senin adına çok sevindim. Blog yazmak kanımca ikiye ayrılıyor: profesyonel blog yazmak, amatör blog yazmak. Eğer yazı yazmanın bir tık ilerisine gitmek istiyorsan araştırmayı, görmeyi, en iyiyi hedeflemeyi bilmek gerekiyor.
Blogun üzerine görüşlerim:
Kendine ait imza niteliğinde bir logo yap. O ışıkları kaldır.
Bloguna giren kişi mouse'a dokunmadan blogun içindeki yazıları görebilmeli. An itibariyle hiç bir yazın girer girmez görünmüyor. Footer, menü, bloklar gibi yerlerde kategorilerine ve içindeki yazılara yer ver. Visual Composer kullanarak biraz daha kaliteli bir web sayfası oluştur. [URL="https://gaiadergi.com/"]Örnek[/URL
Seo çalışmalarına ağırlık ver. Web sayfan alexa da 5 milyondayken kimse 50-75TL verip tanıtım yazısı yayınlamaz.
Tanıtım yazısı gibi olaylara fiyat biçme büyüyene kadar. Bunu canı gönülden blog keşif etkinlikleriyle yap.
Diğer bloggerlarla iletişime geç. Onları izle. Ne yaptıklarını, ne yazdıklarını, nasıl yaptıklarını incele.
Ücretli bir tema al. Basit temalardan vazgeç. Göze hitap etsin.
- 12-12-2016, 21:48:34bu tema bitek bende var zannediyodum. buyrun www.pislikadam.com
ayrıca sitenizi beğendim başarılar