• 05-05-2008, 06:38:18
    #1
    arkadaşlar Akdeniz Bölgesi adlı domainimde kullandığım hostumu yeni aldığım bir domaine taşıyabilirmiyim mümkünmü acaba bu?
  • 05-05-2008, 09:40:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hostu nasıl domaine taşıyacaksın.. yeni aldığın domainin ns ayarlarını hostuna yönlendirirsin. domainin kontrol bölümünde nameserver ayarları var. oraya hostinginin nslerini gir.
  • 05-05-2008, 15:23:44
    #3
    bu dediklerini nasıl yapcam arkadaşım ns ayarları tam nerde bulamadım biraz daha ayrıntılı açıklarmısın
  • 05-05-2008, 15:26:02
    #4
    domain paneline gir. NameServers yada ns diye yazacak, oraya tıkla. sonra açılan yerde nsleri gir kaydet.
  • 05-05-2008, 15:42:56
    #5
    valla bulamadım arkadaşım senide yormayayım sağolasın sinir oldum
  • 05-05-2008, 16:47:31
    #6
    bana yardım etcek arkadaş varmı