• 20-09-2016, 22:07:23
    #1
    Merhabalar, forumda yeniyim konu için burayı uygun gördüm umarım doğru yerdir.

    Domain adresim var onu kullanılabilir hale getirip reklam vs vererek ek gelir elde edebileceğim bir site haline getirmeyi hedefliyorum.

    Domain adı: Siz olsaydınız nasıl bir site kurardınız? fikirlerinizi merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler.
  • 28-09-2016, 15:08:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir fikir veya düşünceyi bir arada tutacak topluluk sitesi kurmanızı öneririm.
  • 28-09-2016, 16:52:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence geçmişden günümüze dikdatörleri, varsa videolarını ve filimlerini falan yayınla tam amacına uygun olur gibi geliyor bana
  • 28-09-2016, 17:49:31
    #4
    bence domaine göre bir sektör bulmak yerine, yapacağınız ve keyif alacağınız bir iş için bir domain bulmanız daha sağlıklı olur.
  • 06-10-2016, 15:59:07
    #5
    Siyasi olarak aslında çok düşündüm ama karar veremedim, çok iyi sloganlar çıkıyor aslında. Fikirleriniz benim için önemli devamı gelirse çok memnun olurum. İyi forumlar !