Forum sitemde kurallarım var fakat bu kuralların neye göre düzenlendiği konusunda bi fikri olan var mı.Mesela forumdaki kuralları biz koyuyoruz ve site içerisinde takılmak isteyen kişi veya kişiler bu kurallara uymak zorunda oluyor.Ben bu kişileri kendi uydurmuş olduğum kurallar çerçevesinde karşı gelirlerse banlama yetkisine sahip oluyorum diyelim.
Kişi banlandıktan sonra tüm mesajlarının silinmesini istiyor.Ben de kurallar gereği mesajlarınızın silinmesi hakkında hiçbir hak beyan edemezsiniz diyorum.Kurallara göre banlanan üyeler mesajlarının silinmesini talep edemezler.Durum böyle olunca bu kişi mesajlarının çok önem taşıdığını öne sürerek, silinmesi için yasal bir işlem başlatabilir mi ? Kanunlarla bi alakası var mı yoksa bu bölgede kanun tamamen biz mi oluyoruz ? Ya da kuralları neye göre hazırlamalıyız veya genelde kuralların
sonunda
Forum kuralları her zaman değiştirilebilir ve değiştikten sonra hemen geçerlidir.Kullanıcıların ben görmedim okumadım deme hakları yoktur ! ibaresi yer alır.Ben bu kişiyle bu işi tartıştıktan sonra bu beni mahkemeye vermeden yeni bir kural atasam yine bu kişi bir hak talep edebilir mi kısaca bir forum sitesinin kuralları neye göre düzenlenmelidir.Belki herşey bitti bu mu kaldı diyebilirsiniz fakat bunun önemli olduğunu düşünüyorum.Hele ki büyük forumlarda çıkar elde etmek isteyen çok olabilir.Sorum bu teşekkürler...
Forum Kuralları Hakkında
5
●510
- 03-05-2008, 11:13:54Zeus kardeş sorun anlattığın yazının içinde kuralları sen koyuyorsun üyeler uymak zorunda zaten bunu kabul etmese üye olamıyor
- 03-05-2008, 19:08:10Üyeliği durduruldutek soru ile işi çözeceğiz

adminin rengi neden kırmızı olur biliyor musun ?
bi söz vardır ..
"kırmızı tuttum kurallar benden " diye işte o yüzden admin kırmızıdır
forum senin admin sensin kuralları sen belirlersin
o banladığın üyenin mesajlarını vb. silme.
+ sen niye banladığın üye ile hala muhattab oluyorsun ki üzerini çizmişsin bi kere
- 05-05-2008, 02:56:49Haklısınız kuralları ben koyuyorum tabi ama durum kritik olmasa sormazdım.Adam 40 yaşında.Ben forumumda kaynak belirtilmeden yazılan mesajlar hiçbir şekilde silinemez dediğim zaman atıyorum bir şiirin sahibi gelip forumunuzda şiirinin silinmesini talep edebilir ama benim oluşturduğum kurallara göre üyeler mesajların silinmesine karışamaz.
Benim durumum ilgili kişinin çok fazla konusu var bunları sildiğim zaman googlede hit alan sayfalar da gidicek.Bu kişide biraz yaşlı ve çekememezlik var mahkemeye bile gider konularını bize kar bırakmamak için ve henüz banlanmadı banlanma aşamasında
Zaten her mesajının altına adını soyadını yazıyor alıntı yapmıyor vs. banlamaya korkuyorum bir nevi
