Slm arkadaşlar,
konu yanlış yerdeyse özr.
Bi arakdaşlık scriptini localde çalıştırmak istedim ( bende easyphp kurulu idi ) bi abi easyphp ile yapılamayacağını söyledi bi abi, easyphp yi sil Phptriad yükle o şekilde dene dedi..
herneyse yükledik Phptriad'i nasıl kullanıldıgı hakkında bilgim yokdu, saolsun yüklettiren abide kullanımı konusunda yardımcı olmadı googleden araştırma yap dedi..
tembellikden dolayı araştırma yapmadım, şimdi proyu kaldırmak istiyorum fakat ne program ekle kaldırda yer almış, nede başlat - programlar kısmında unstalli var..
easyphp kurdum çalıştıramıyorum, Phptriad'i nasıl kaldırabiliriz ?
Phptriad kurdum kaldırılmıyo
12
●2.344
- 30-04-2008, 20:02:54a pardon akradaşım ozaman c ye gird onn dosyaalrını sil ve eğer varsa bilgisayarında gereksiz dosyaalrı silme programı onnla taratır onn bulduklarınıda sil yada yakın zamanlarda sistem geri yükleme zamanı olşturduysan geri al
- 30-04-2008, 20:29:09Üyeliği durdurulduDosyaları silme konusunda katılmıyorum, sistem geri yükleme aklıma gelmemişti..
Hatrlattıgın için tşk ederim, az önce sistem geri yüklemeyi denedim..
Kurtuldum programdan
Peki bu eski tarihe geldiğimiz zaman D: ve E: ye attıgımız dosyalar siliniyomu ?( Örn. müzik eklemiştik veya program attık ) - 01-05-2008, 15:43:06tam bilgim yok ama silinmiyor sanırım sadece sisteme kurduğun programlar vs silinoyr
- 04-05-2008, 06:43:08Üyeliği durdurulduBenim d ye kattıgım bi kaç mp3 vardı, artık onlar yokakmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bide sistem geri yükledikten snra görev yönetisine baktıgımda işlemler sekmesinde yine apace zamazingo adlı dosyalar vardı, tam verim alamadım baktım olacak gibi değil bastım formatı
Yanlız sorunlar bitmedi
Gizli dosyalar bi türlü gözükmüyor + görev yöneticisi işlemler bölümünde gıcık oldugum uzantılar var
Örnek SVCHOST.EXE , IEXPLORE.EXe vs vs..
- 04-05-2008, 06:57:12Öncelikle "Sistem Geri Yükleme" özelliği Windows XP ile hayatımıza girdi. Mantıkta sabit diskte bulunan register kayıtlarını derleyip sorunlarda kullanılması için saklar. Şimdi C D E sürücü sabit diskttir. SABİT DİSK parçalasakta tek parçadır
Peki : Sistem geri yükleme nasıl sadece C sürücüsü için yapılır. ?
Aşağıdaki resimde nasıl yapıldığı var.
Başlat --> Ayarlar --> Denetim Masası --> Sistem.

Sol kısımdan Sürücünü seç ve Ayarlar kısmına gir orada üstte zaten.
Peki : Görev Yöneticisi kalabalık nasıl temizlersin ?
Başlat --> Çalıştır --> msconfig yazarsın.
Açılan pencerede üst sekmeden Başlangıç sekmesine gelirsin. Aşağıda resimde gösterilen kısım gelir.

Burada Apache.exe yi bulup çeltiği kaldırırsan açılışta çalışmaz. Bu kısımda neleri kaldırdığın önemlidir. İşin bittikten sonra Tamam diyip Yeniden Başlat demen gerekir. Yeniden başlattığında bir uyarı verecektir muhtemelen. Onada bir daha gösterme diyip Tamam dersin. IEXPLORER.exe yi kaldıramazsın
İnternet explorer demek o. Başlangıçla alakasız. Kullanılan işlemdir, kullanmazsan çalışmaz. SVCHOST.exe hakkında konu vardı forumda. Ses, ağ vs. için kullanıyor Windows farklı işlere yarıyor yani.
Kafana takılan olursa sor hallederiz. - 04-05-2008, 07:31:40Üyeliği durdurulduÖncelikle açıklaman için çok tşk ederim hocam,
Sistem geri yükleme nasıl sadece C sürücüsü için yapılır. ? << Bilmiyordum sayende öğrendim.
Görev Yöneticisi kalabalık nasıl temizlersin ? << Bunu biliyorum ama sorun şu
Msconfig - başlangıç

Burda ctfmon sesle alakalı bişi diye düşünüyorum diğer MDM.EXE nin ne işe yarağını bilmiyorum.
Şuanda aşağıdaki resimde SVCHOST.EXE görünmüyor ama bilgisayarı yeniden başlatınca büyük harflerle SVCHOST.EXE çıkıyo, bi kaç araştırma yaptım; kendisinin bi zararı yokmuş ama bot gibi bişimiş sanırım..
Bi türlü kurtulamadık kendisinden, bilgisayarın yer yeniden başlamasında görev yöneticisini açar SCVHOST.EXE nin işlemini durdururum :S
Görev yöneticisi

Diğer küçük harfli scvhostların ne işe yaradıklarını bilmiyorum ama sistem dosyaları filan yazdıgına göre zararsız bişeydir diye düşünüyorum..
SCVHOST.EXE << dan nasıl kurtulucaz, kurtulmasak sorun teşkil edermi ?
+ Antivirüs programı kullanmıyorum, kullanmayıda düşünmüyorum kasıyo






