Ayrı Ayrı Dil Şeçeneği - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ayrı Ayrı Dil Şeçeneği
1
●
535
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Ayrı Ayrı Dil Şeçeneği
27-04-2008, 10:50:19
#1
h4ck4n
Üyeliği durduruldu
mrhb
arkadaşlar
Bu Sitedeki Gibi
dil seçeneğini nasıl yapabılırım
ustte amblemlere tıklayınca ayrılıyor
ona gore bı kod varmı ?
27-04-2008, 12:03:21
#2
tolgay007
Kodla ilgisi yoktur bunun büyük ihtimalle kendin yapman gerekir...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler