• 27-04-2008, 10:50:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    mrhb
    arkadaşlar
    Bu Sitedeki Gibi
    dil seçeneğini nasıl yapabılırım
    ustte amblemlere tıklayınca ayrılıyor
    ona gore bı kod varmı ?
  • 27-04-2008, 12:03:21
    #2
    Kodla ilgisi yoktur bunun büyük ihtimalle kendin yapman gerekir...