bunu nasıl yapıyorlar ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bunu nasıl yapıyorlar ?
0
●
439
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
bunu nasıl yapıyorlar ?
26-04-2008, 20:54:29
#1
CulsuZ
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar bu sitemap mı yoksa deiglmi bunu nasıl yapıyolar sayfanın en altında gösterıyorlar benım sitem vbulletin bunun gibi yapabilrmiyim bende sayfanın en altında göstrebilirmiyim
Alıntı
http://www.siteadı.com/archive/f-166.html
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler