• 26-04-2008, 14:18:46
    #1
    Arkadaşlar ben oyun botu buldum ücretsiz fixoyundan çekiyor hatta bu siteden bi arkadaşın scripti vardı ücretsiz ordan ayıkladım... ancak nasıl çalıştıracam bilimyorum bi yardımcı olurmusunz

    BU AYAR DOSYASI


    Bu Bot Dosyası


    Buda bot ile ilgiil bir dosya LÜTFEN YARDIMCI OLUN ARAKDAŞLAR
  • 26-04-2008, 14:20:52
    #2
    bot buldun da onu scripte uyarlamak lazım bu bot senin scriptine uyarlanmamıştır o sistemi bende kullanmıştım
    botla eklicene topluca elle kendin günde 2-3 oyun atsan bile yeter
  • 26-04-2008, 20:30:35
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar bot scriptler kullanmayın yazararından çok zararını görürsünüz.