Normalde webhost kullanıyordum. Şuanda debian 7 işletim sistemi bulunan vpsme kurmak istiyorum sitemi. Ancak nameserver yerine ne gireceğimi b
lmiyorum. Arkadaşım sunucu ipsini girmemi istedi fakat 2 boşluk var 2 sine de aynı şeyi yazamıyorum. Nameserverları nasıl vpsye yönlendirebilirim. Domaini godaddy'den aldım bu arada.