yeni projen hayırlı olsun fakat yanlış anlamazsan naçizane bir önerim olacak;
hocam yeni sitelere neden reklam koyarsınız? Yani günlük 3-4 bin ziyareti olmadıktan sonra getireceği para zaten konuşmaya bile değmez.
bu şekilde günlük 2-3 ziyaretinizde bile ziyaretçiyi reklama boğuyorsunuz...
aktif olmayan sitelerinde reklam kullanmayın bence....
hem gelen parası zaten çok fazla olmaz.
yeni açılan sitelerdeki en büyük ihtiyaç markalaşmaktır.
reklamsız bir site, reklam dolu bir siteden daha çok ilgi görür.
reklamlar insanları sıkar...
başarılar...
ayrıca imagazine bildiğin onedio çakması gibi bir tema... tamam kötü değil ama anasayfa onedionun kopyası. belki biraz özgünlüğe gidebilirsiniz bu temada. Yani bir kaç düzenleme ile bu temayı da özgün ve daha dikkat çekici yapabilirsiz... Ya da yerine
http://themeforest.net/item/newsmag-...spaper/9512331 burada satılan temayı öneririm. ben bir sitemde kullanıyorum. oldukça kullanışlıdır..