• 20-04-2008, 11:34:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar

    bazı forumlarda her mesajın üst kısmına adwords reklam ekliyorlar onu nasıl yapıyorlar ? o kod nedir nereye eklenir yardımcı olurmusunuz

    vbulletin.
  • 20-04-2008, 11:37:59
    #2
    postbit_legacy de alttaki kodu bul;

    Alıntı
    <!-- message -->
    <div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div>
    <!-- / message -->
    Üstüne eklersen mesajın hemen ustunde cıkar altına eklersen mesajın hemen altında