Merhaba arkadaşlar
bazı forumlarda her mesajın üst kısmına adwords reklam ekliyorlar onu nasıl yapıyorlar ? o kod nedir nereye eklenir yardımcı olurmusunuz
vbulletin.
vbulletin reklam alanı Soru ?
1
●650
- 20-04-2008, 11:34:23Üyeliği durduruldu