ne yapmam gerekir - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ne yapmam gerekir
8
●
486
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
ne yapmam gerekir
16-04-2008, 20:03:10
#1
mirach61
ben bir arkadaşla anlaştım forumda gunde 50 post atacaktı fakat 1 gun sıte yavaş dedi atmadı tamam dedim bugunde atıgı yok dunde eksık atmişti şimdi ben ne yapayım!!!
16-04-2008, 20:05:45
#2
icebreaker
Bizemi soruyorsun ???
16-04-2008, 20:06:43
#3
Kadir3
Üyeliği durduruldu
Para verdinmi ?
16-04-2008, 20:06:52
#4
mirach61
ewt sonra adım dolandırıcıya cıkmasın !!! bir şey soyleyın bana odeme yaptıgım yok yapacagım gune var daha
16-04-2008, 20:07:59
#5
kafilem
parasının hepsini vermedin dimi
16-04-2008, 20:08:06
#6
Kadir3
Üyeliği durduruldu
Verme o zaman kardeş madem böyle bir sorun yapıyorsa başta.
16-04-2008, 20:09:03
#7
Kadir3
Üyeliği durduruldu
Adama para vereceğine güncel bir portal dan veri çeken bir bot yazdır(uygun fiyata), bot verileri direk forumuna konu halinde açsın.
16-04-2008, 20:09:05
#8
kafilem
bekle belki ozmana kadar söz verdiği kadar post atar ozaman verirsin yada söyle böyle giderse iptal edecem işi diye
16-04-2008, 20:11:17
#9
mirach61
oke bakalım oyle yapalım ama zanetmıyorum o zamana kadar acacagını
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler