• 18-02-2016, 19:13:46
    #1
    Merhabalar arkadaşlar r10 sonunda üye oldum ve bu güzel aile içerisinde olmaktan memnun kalacağıma inanıyorum ben genellikle soru cevap olayları ile ilgileniyorum teknoloji içerisinde sorunlarınız olursa ( cep telefonu bilgisayar vb) bana özel mesaj ile ulaşabilirsiniz.
  • 18-02-2016, 19:14:48
    #2
    Hoşgeldiniz. Burası başkadır.
  • 18-02-2016, 19:21:06
    #3
    Hoşgeldiniz
  • 18-02-2016, 19:21:56
    #4
    hoşgeldin,iyi forumlar
  • 18-02-2016, 19:23:43
    #5
    Çok Teşekkürler Arkadaşlar 1 yıldır takipteyim ancak davetiye bulup kayıt oldum İNŞ daha güzel bir forum keyfi yaşayacağız birlikte.
  • 18-02-2016, 19:26:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hoş geldiniz.
  • 18-02-2016, 19:36:04
    #7
    @spare teşekkür ederim kardeşim
  • 19-02-2016, 13:39:53
    #8
    Hoş geldiniz ...
  • 19-02-2016, 14:15:58
    #9
    hoş geldiniz