Plesk panelden anlayan baksın

arkadaşlar plesk panale kurulu vbuleltin sitem var bazı arkadaşlar oraya nasıl yükleidnfilan diyolar ama ben yüklemeidm kurmadım sadece siteyui kendi sunucusuna taşıdı benım hostcu

her neyse şuan benım sitede bir sorun var siteye giriyorum ekran bembeyaz ne yaptıysam ne ettiysem panelede giremıyorum ordada login olurken kalıyo ekran bembeyaz oluyor

ben normal cpanelde bigdum ile yedek yüklüyordum bunda ise yükleyemıyorum

acaba nasıl yedek yüklerim sorunumu dzeltirim şuan hostcum online deigl sanırım rahatsız bunu kendi başıma yapmalıyım

lütfen yardım edin