Öncelikle selamlar..
Elimde www.fezahost.com-- Profesyonel Hosting Çözümleri - Web Hosting - un scripti var bunu kendime göre editledim fakat sunucuma gönderdiğimde sayfalar tek tek görünüyor. yani: anasayfayı görmek için /default.asp yazmak zorundayım. başka bölüme gitmek için /bilgi.asp yazmak zorundayım bunun nedenini çözemedim anlayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. selametle..
Hosting script (ASP'den anlayan arkadaşlar lütfen yardım edin..)
12
●1.018
- 08-04-2008, 20:17:00yoo site bende gayet normal çalışıyor yada sizin dediğinizi anlamadım
- 08-04-2008, 20:31:45Eposta Aktivasyonu Gerekmektesite zaten normal çalışır
adam o sitenin scripti bende var diyor
marez bi şekilde bulmuş sanırım - 08-04-2008, 20:48:28Üyeliği durdurulduMarez değil bu scriptti sahibi kendi dağıtmıştı.My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca arkadaşın sorununa dönelim chmod ayarlaını tam yaptığına emin misin? - 08-04-2008, 22:24:52Tam anlatamadın galiba. Default.asp'ye zaten giriyor. Diğer sayfalara girebilmek için link vermen gerekiyor, Bildiğim kadarıyla bu script eksik henuz tamamlanmamış bir şekilde yayın'a girdi hiç önermem