• 08-04-2008, 19:59:47
    #1
    Öncelikle selamlar..

    Elimde www.fezahost.com-- Profesyonel Hosting Çözümleri - Web Hosting - un scripti var bunu kendime göre editledim fakat sunucuma gönderdiğimde sayfalar tek tek görünüyor. yani: anasayfayı görmek için /default.asp yazmak zorundayım. başka bölüme gitmek için /bilgi.asp yazmak zorundayım bunun nedenini çözemedim anlayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. selametle..
  • 08-04-2008, 20:17:00
    #2
    yoo site bende gayet normal çalışıyor yada sizin dediğinizi anlamadım
  • 08-04-2008, 20:22:28
    #3
    site gayet sağlam çalışıyor senin sisteminde bir sorun var
  • 08-04-2008, 20:31:45
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    site zaten normal çalışır
    adam o sitenin scripti bende var diyor
    marez bi şekilde bulmuş sanırım
  • 08-04-2008, 20:35:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    marez bu bırakta anormal olsun
  • 08-04-2008, 20:41:53
    #6
    Include yöntemi öle diğer sayfaları default.asp toplayabilirsin):
  • 08-04-2008, 20:48:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    marez bu bırakta anormal olsun
    Marez değil bu scriptti sahibi kendi dağıtmıştı.

    Ayrıca arkadaşın sorununa dönelim chmod ayarlaını tam yaptığına emin misin?
  • 08-04-2008, 22:24:52
    #8
    Tam anlatamadın galiba. Default.asp'ye zaten giriyor. Diğer sayfalara girebilmek için link vermen gerekiyor, Bildiğim kadarıyla bu script eksik henuz tamamlanmamış bir şekilde yayın'a girdi hiç önermem
  • 09-04-2008, 02:44:54
    #9
    ben sorun göremedim tıklıyom gidiyo heryere