O script Zaten hatalı Bazı Sunucularda CHMOD ayarlamana Rağmen üye olmuyo admin panele girmiyoo.Çok Değişik bişey Ama Host Scripti İstiyosan WHP portal Tavsiye ederim
marez degil bu r10da dağıtılmıştı önceden warezdi ama şimdi degil scripti zamanında kullandım sorun yoktu bide "or "açıgı vardı admin paneline girerken :=)
O script Zaten hatalı Bazı Sunucularda CHMOD ayarlamana Rağmen üye olmuyo admin panele girmiyoo.Çok Değişik bişey Ama Host Scripti İstiyosan WHP portal Tavsiye ederim