• 09-04-2008, 07:56:03
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    O script Zaten hatalı Bazı Sunucularda CHMOD ayarlamana Rağmen üye olmuyo admin panele girmiyoo.Çok Değişik bişey Ama Host Scripti İstiyosan WHP portal Tavsiye ederim
  • 09-04-2008, 08:00:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    marez degil bu r10da dağıtılmıştı önceden warezdi ama şimdi degil scripti zamanında kullandım sorun yoktu bide "or "açıgı vardı admin paneline girerken :=)
  • 09-04-2008, 15:43:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    mvatanlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O script Zaten hatalı Bazı Sunucularda CHMOD ayarlamana Rağmen üye olmuyo admin panele girmiyoo.Çok Değişik bişey Ama Host Scripti İstiyosan WHP portal Tavsiye ederim
    evet onu bende tavsiye ediyorum
  • 09-04-2008, 22:39:34
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    or açığını açıkılarmısınız ??