• 25-03-2008, 21:20:14
    #1
    Merhaba Arkadaşlar
    Acidcat ASP CMS
    Bu Siteyi yapıorum fakat bı kac merak ettıgım konu var
    bu scriptlere
    mesela menünün altına tablo ekleyıp oraya bıseler resım vs gıbı seyler koymak ıstıyorum gıbı
    mesela sıtenın en altına yazı yazıcam Copyright felen bunları nasıl yapabilirim
  • 30-03-2008, 22:47:36
    #2
    Arkadaşlar Cevap Vericek ?
  • 31-03-2008, 00:33:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    konu ile biraz ilgili oldugundan ve yeni konu açıp forumu kirletmemek stediğimden konuyu açandan özür dileyerek bir sorum olacak
    kodlamış oldugum asp.net (c# ile kodlandı) website uygulamaları internettete yayınlayabilecegim bildiğiniz free host varmı?
  • 31-03-2008, 00:47:27
    #4
    Ohh Kullan Bakalım Konuyu
  • 31-03-2008, 00:58:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    özür dileriz
  • 31-03-2008, 09:05:37
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    clubareena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Cevap Vericek ?
    bold yazmak yasak
  • 04-04-2008, 01:39:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    özelden gel yardım edeyim- ?
  • 04-04-2008, 12:36:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım konuyu açmışsın bizahmet takip et forumu kirletme