Site deki eksikler nelerdir ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Site deki eksikler nelerdir ?
4
●
357
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Site deki eksikler nelerdir ?
30-07-2015, 15:17:00
#1
onaykeles
Merhaba arkadaşlar,
Yeni Açtığım sitemdeki eksikler nelerdir sizce? Tasarım Açısından özellikle ?
webgaste.com
30-07-2015, 15:19:25
#2
Limanerg
Üyeliği durduruldu
Featured Image, Öne Çıkarılmış Görsel mutlaka olmalı
30-07-2015, 15:45:27
#3
onaykeles
Limanerg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Featured Image, Öne Çıkarılmış Görsel mutlaka olmalı
sadece yazı içinde yok.
03-08-2015, 01:42:24
#4
SamsOzkan
Logo değiştirilebilir. Bunun dışında mobil görünüm gayet hoş.
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
03-08-2015, 01:43:41
#5
black_scorpion
/humans.txt
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler