• 31-03-2008, 09:31:45
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    myclup sorunun şu sitemap eklerken adresin önünde www kullanmışsın ama blogspot xml dosyasında www kullanmamış. Tüm sitemaplarını sil ve tekrar yükle bu sefer url isimlerinde www kullanma. Sorunun çözülücektir.
  • 31-03-2008, 15:06:47
    #11
    turunc4u adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    myclup sorunun şu sitemap eklerken adresin önünde www kullanmışsın ama blogspot xml dosyasında www kullanmamış. Tüm sitemaplarını sil ve tekrar yükle bu sefer url isimlerinde www kullanma. Sorunun çözülücektir.
    Teşekkürler hemen deniyorum ++ rep