Böyle Bişeyi Nasıl yapabilirim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Böyle Bişeyi Nasıl yapabilirim
10
●
932
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Böyle Bişeyi Nasıl yapabilirim
1
2
04-04-2008, 01:33:28
#10
yusuf831
Üyeliği durduruldu
html de üyelik sistemi yapamaz sın ?
ister sen ufak bi mevla karşılığı ben de yaparım bi çorba parası
04-04-2008, 11:50:08
#11
bilenbiri
Üyeliği durduruldu
php ile gayet güzel olur bence :S bilgiler maile gider sanırım arkadasın işine yarar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler