• 20-03-2015, 10:09:26
    #1
    Selamlar,
    Gördüğüm kadarıyla forumda bir çok haber sitesi sahibi mevcut.
    Tüm bu siteler haber ajanslarının resmi üyesi mi yoksa diğer sitelerden botla haber mi çekiyor? Haber sitesi açmayı veya almayı düşünüyorum ancak işleyiş tarafıyla ilgili hiçbir fikrim yok. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Teşekkürler
  • 20-03-2015, 10:42:17
    #2
    Aslıda resmi olarak ajanslara üye olmanız gerekiyor. Aksi takdir de cezai yaptırımla karı karıya kalmanız mümkün. haber işi zor ama hocam.
  • 24-03-2015, 11:11:25
    #3
    bazı siteler kaynak gösterildiği taktirde kendi içeriklerini alabileceğini söylüyor araştır derim.
    ama ajans haberleri çok tehlikelidir. bir anda avucunda patlayabilir.
  • 24-03-2015, 15:54:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    haber ajanslarıyla anlaşmak sanırım uygun bir fiyattı.
    Yanlış hatırlayabilirim ama DHA 150tl istiyordu aylık. Yanlış olabilir arayıp bilgi alman gerekir.