• 12-02-2015, 21:20:02
    #1
    Arkadaşlar daha 3 gün önce açtım blogumu. Şu şekilde bir yükselme oldu sizce normal mi?

    Site adresi: http://grafikde.blogspot.com/

  • 12-02-2015, 21:21:35
    #2
    Bir yerde paylaştınızmı sitenizi?
  • 12-02-2015, 21:23:49
    #3
    En çok son 2 konuya gelmiş hocam.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:23:49 -->-> Daha önceki mesaj 21:22:26 --

    Sadece bir facebook hesabı var onda da 20-25 arkadaş anca var. Ayrıca son 2 konuyu r10 da paylaşmıştım.
  • 13-02-2015, 00:03:10
    #4
    Blog'a adsense bağlı ise google tarafından test ediliyor olabilirsiniz... Google Adsense sistemini aşırı bir hit göndererek test ediyor, eğer bir anda aldığın para yükselirse siten incelenmeye giriyor... bana da öyle olmuştu, aşırı bir hitlenme ve sayfa gösterimi olmuştu daha sonrasında adsense uyarısı alınca hitler düştü...
  • 13-02-2015, 00:08:40
    #5
    sDenizhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blog'a adsense bağlı ise google tarafından test ediliyor olabilirsiniz... Google Adsense sistemini aşırı bir hit göndererek test ediyor, eğer bir anda aldığın para yükselirse siten incelenmeye giriyor... bana da öyle olmuştu, aşırı bir hitlenme ve sayfa gösterimi olmuştu daha sonrasında adsense uyarısı alınca hitler düştü...
    Adsense üyeliğim yok. Hatta sitemde reklam yok
  • 14-02-2015, 01:21:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hayra alamet değil bunu söyleyebilirim

    hızlı koşan atın mevzu olabilir aman dikkat