İyi geceler;
soru 1 : sosyal medya sitesi açsam tutarmı dersiniz
soru 2 : php bilgim orta iyi derecede sizce siteyi komple kendim mi yapmalıyım yoksa hazır scriptler mi kullanayım ne dersiniz ?

soru -3 siz olsanız veritabanını nasıl oluşturudunuz?