Arkadaşlar selamlar
www.ekolcast.com
Siteyi oluşturdum ancak menü butonlarında, ve footerdaki yazılarda Türkçe karakter kullanamıyorum. index.html'de ki metaların arasına kodlar ekledim internetten bulduğum, sonuç aynı. Ne yapmam lazım?
Siteyi Türkçeleştiremiyorum
4
●370
- 28-01-2015, 19:02:31
- 29-01-2015, 11:29:16Bomsuz olayını yapamamışsınızdır hali hazırda açtığınız dosyanın içindeki yazıları önce düzeltin sonra onu kopyalayın tamamını sonra sayfayı bomsuz hale getirip yapıştırın sonra kaydedin.
Eğer yapamazsanız Pm atın özelden yapalım yaparkende sana göstermiş olurum bu sayedede öğrenmiş olursun.