• 28-07-2006, 01:44:08
    #1
    Selamlar, Sesli Chat Siteleri İçin, Gereken ''Shell'' Olayını,

    Biri Anlatabilirmi?

    Sanırım Statik İp Satin Almak Gerekiyor.

    Boyle Bir Projeye Girismek İstiyorum, Neyazikki Yeterince Bilgim Yok.

    Bilgisi Olan Arkadaslar Paylasabilirlermi?

    Saygılar..
  • 02-09-2006, 21:20:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sesli chat java ile olur bildiğim statik ip ne alaka anlamadım kendi bilgisayarındamı server yayınlıcan
  • 02-10-2006, 23:50:17
    #3
    biri gercekten bunu anlatabilirmi??
  • 03-10-2006, 16:53:53
    #4
    Bu yazılımları kullanıcılarla sınırlayarak satıyorlar.Kısa bir piyasa araştırması sonucu 100 kullanıcı için bir kaç yüz dolar ödemen gerektiğini gördüm.
    Sınırsız kullanıcı yada yüksek kullanıcı limitleri için bir kaç bin doları gözden çıkarmak gerekiyor.
    http://www.google.com.tr/search?hl=t...t+script&meta=
  • 03-10-2006, 20:25:48
    #5
    bir zamanlar yapmıştım ben seslichat satışı yapıyordum.. univoice sistemli

    bende bir program var server olarak geçiyor bu program exe uzantlı.windows makinama kuruyordum (dedicate) sonra programdan client açıyordum ve bunuda web programı vardı jawalı oraya makinanın ip'sini yazıyordum sonra web üzerinden makinaya bağlatıyordum.şuanda bu program bende hala mevcut.

    örnek olarak SESLICHAT.COM
  • 06-10-2006, 04:31:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Voicechat , skpychat gibi fakat ücretsiz elde edilebilecek sesli chat scrip elinde olan yada olan bilen gören varmıdır acaba ??
  • 06-10-2006, 14:20:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    aga bunlar o zaman paraya para demiyolar desene :P
  • 06-10-2006, 14:26:26
    #8
    isteyen olursa seclichat server programını verebiliriim sizde satın
  • 08-10-2006, 11:34:31
    #9
    Dr.iq arkadasım sendeki program b.10 mu??