Selamlar, Sesli Chat Siteleri İçin, Gereken ''Shell'' Olayını,
Biri Anlatabilirmi?
Sanırım Statik İp Satin Almak Gerekiyor.
Boyle Bir Projeye Girismek İstiyorum, Neyazikki Yeterince Bilgim Yok.
Bilgisi Olan Arkadaslar Paylasabilirlermi?
Saygılar..
Sesli Chat Olayını Sağlama
10
●3.938
- 03-10-2006, 16:53:53Bu yazılımları kullanıcılarla sınırlayarak satıyorlar.Kısa bir piyasa araştırması sonucu 100 kullanıcı için bir kaç yüz dolar ödemen gerektiğini gördüm.
Sınırsız kullanıcı yada yüksek kullanıcı limitleri için bir kaç bin doları gözden çıkarmak gerekiyor.
http://www.google.com.tr/search?hl=t...t+script&meta= - 03-10-2006, 20:25:48bir zamanlar yapmıştım ben seslichat satışı yapıyordum.. univoice sistemli
bende bir program var server olarak geçiyor bu program exe uzantlı.windows makinama kuruyordum (dedicate) sonra programdan client açıyordum ve bunuda web programı vardı jawalı oraya makinanın ip'sini yazıyordum sonra web üzerinden makinaya bağlatıyordum.şuanda bu program bende hala mevcut.
örnek olarak SESLICHAT.COM
- 06-10-2006, 04:31:32Üyeliği durdurulduVoicechat , skpychat gibi fakat ücretsiz elde edilebilecek sesli chat scrip elinde olan yada olan bilen gören varmıdır acaba ??