Selamlar, Sesli Chat Siteleri İçin, Gereken ''Shell'' Olayını,

Biri Anlatabilirmi?

Sanırım Statik İp Satin Almak Gerekiyor.

Boyle Bir Projeye Girismek İstiyorum, Neyazikki Yeterince Bilgim Yok.

Bilgisi Olan Arkadaslar Paylasabilirlermi?

Saygılar..