• 19-02-2008, 22:48:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bloggerde sitemizin üstünde ki o cubugu nasıl kaybedirz bazı blogegr siteleirnde gördüm o yoktu


    bilenler lütfen yazsın
  • 19-02-2008, 23:56:46
    #2
    Alıntı
    <div style="position:absolute;z-index:99;left:0px;top:0px;width:150px;height:26px; "><a href="" target="_blank"><img src="http://img48.imageshack.us/img48/2207/logoby8wi0sy6.png" border="0" alt="" title=""></a></div>
    Yukarıdakı kodda İMG kodu olan yere sayfanın arkaplanına uyan bir resim bir şerit resmi koy ve yukarıdaki koddaki Rakamlarla oynayarak resmi çubuğun üstüne getirerek yapabilirsin .
  • 19-02-2008, 23:58:57
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    #navbar-iframe {
    display: none !important;
    }


    bu koydun mu tamamdır

    benim bütün bloglarda aynı
  • 20-02-2008, 01:16:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    o kod nereye konuyor
  • 20-02-2008, 01:21:17
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    <html>..</html>

    yani ben template in başlarında bi yere koydum oldu..bi yerde okumuştum