• 04-10-2014, 07:37:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Tüm islam ve r10 ailesi'nin Kurban Bayramını İçten Kutlarım Nice Nice Yıllara

  • 04-10-2014, 21:53:49
    #2
    Misafir
    Merhaba , ilk mesajımı bayram mesajı ile başlangıç yapmak istedim sizede nice bayramlara .
    • designby
    designby bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-10-2014, 21:55:38
    #3
    Misafir
    Benimde ilk mesajım. Herkesin bayramı mübarek olsun.
    • designby
    designby bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-10-2014, 21:57:44
    #4
    Misafir
    R10 ailesinin.
    kurban bayramı mübarek olsun.
    • designby
    designby bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-10-2014, 09:45:33
    #5
    Misafir
    ilk mesajım olacak,hayırlı bayramlar
    • designby
    designby bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-10-2014, 11:16:15
    #6
    Misafir
    iyi bayramlar herkese
    • designby
    designby bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.