sıteme flash embed player koyamıorum yardım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sıteme flash embed player koyamıorum yardım
1
●
479
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
sıteme flash embed player koyamıorum yardım
13-02-2008, 18:00:44
#1
creativepro
sıtemı frontpage de tasarlıorum vıdeolar bolumunde flash player koymak ıstıorum yardım edın ltf
13-02-2008, 18:01:39
#2
darbetim
Bu flash player flashlari nerden oynatacak ???? Yoksa direk flashi mi koyacaksin??
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler