Commission junction`a başvurdum. W-8BEN diye bi form yolladılar. Bunu doldurmamı istediler. Burda iki bölüm var
1. U.S. taxpayer identification number
SSN or ITIN or EIN
2. Foreign tax identifying number
Ben hangisine ne yazıcam anlamadım. Kılavuza baktım o da pek yardımcı olamadı. Deneyimlilerden biri yardım ederse çok makbule geçer gerçekten.
Not: birincisini doldurmazsam cj ya da devlet gelirimden %30 kesecek anladığım kadarıyla.