• 18-08-2014, 22:34:18
    #10
    mrb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılış sayfası cezbedici olmalı bence. Domainle ilgili şeyler yapmaya çalışacaksan açılış sayfasıda bununla ilişkilendirilmelidir. Kolay gelsin
    ziyaretçi her zaman haklıdır yarın ilk işim temayı derhal değiştirmek
  • 18-08-2014, 22:43:29
    #11
    Bu tema hiç tık almıyor kullanmıştım bi ara
  • 24-08-2014, 15:20:27
    #12
    Image adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tema hiç tık almıyor kullanmıştım bi ara
    o zaman yenisi nasıl
  • 24-08-2014, 16:02:18
    #13
    sade olması güzel fakat tekil yazılara girdiğimizde (single.php) sağ tarafta bir boşluk var sanki burada bir sidebar olması gerekiyor da olamamış gibi duruyor bence nedeni nedir bilmiyorum ama oraya sade bir sidebar güzel durur diye düşünüyorum..
  • 24-08-2014, 16:24:59
    #14
    Jaspers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sade olması güzel fakat tekil yazılara girdiğimizde (single.php) sağ tarafta bir boşluk var sanki burada bir sidebar olması gerekiyor da olamamış gibi duruyor bence nedeni nedir bilmiyorum ama oraya sade bir sidebar güzel durur diye düşünüyorum..
    oraya şimdilik bir widget koymadım ama oraya da güzel birşeyler koyacağım bide şu fontları değiştirmem lazım tabi
  • 24-08-2014, 16:32:39
    #15
    Tema karışık geldi hocam sade tema iyidir
  • 24-08-2014, 16:50:51
    #16
    bence sade ve iyi.
  • 24-08-2014, 16:54:04
    #17
    Penguenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema karışık geldi hocam sade tema iyidir
    vallaha hocam önceden çok sade bir tema kulanıyordum ancak ziyaretçiler çok şikayetciydi