Jaspers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sade olması güzel fakat tekil yazılara girdiğimizde (single.php) sağ tarafta bir boşluk var sanki burada bir sidebar olması gerekiyor da olamamış gibi duruyor bence nedeni nedir bilmiyorum ama oraya sade bir sidebar güzel durur diye düşünüyorum..
oraya şimdilik bir widget koymadım ama oraya da güzel birşeyler koyacağım bide şu fontları değiştirmem lazım tabi