• 19-07-2006, 12:18:11
    #1
    Arkadaşlar yeni başlayan arkadaşların sorunları yada soruları
    size basit yada gülünç gelebilir,
    Lütfen kimsenin mesajlarını onur kırıcı yada alay edici şekilde cevaplar yazmayın. Sizinde bu devrelerden geçtiginizi unutmayın.
    • JustCore
    • ensarkasap
    • akiftas
    JustCore, ensarkasap, akiftas ve 15 kişi bunu beğendi.
    18 kişi bunu beğendi.
  • 19-07-2006, 12:54:52
    #2
    guzel bir kategori olmus gerekliydi.
  • 09-08-2006, 11:08:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Radmin saol valla ben girdiğimden beri buraya korka korka yazıyorum sorunlarımı ki çoğunuda yazmıyorum kötü bi cevapla karşılaşırmıyım acaba diye
  • 11-10-2006, 19:33:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    radmin gerçekten teşekkürler, ilk mesajımı atınca ufal bir fırça yemiştim burda, korka korka mesaj yazıyordum, bu mesajı okuyunca rahatladım
  • 22-10-2006, 19:41:13
    #5
    teşekkürler ilk mesajı atıyom bende
  • 16-01-2007, 18:05:48
    #6
    böyle bir baslık açtığınız için çok tesekkürler.
    ben böyle seylere bir hafta önce merak saldım ve bende öğrenmek istiyorum ilk olarak nerden baslamalıyım ne yapmalıyım
    sıfırdan baslıyorum yani
    tesekkürler...
  • 16-01-2007, 18:42:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Homesite, dreamweaver ve Frontpage kullanmakla başlaya bilirsin.. Tavsiyem Frontpage dir. kesinlikle hemen kodlama öğrenecem php öğrenecem diye kasma.. hiç tavsiye etmem.. ilk önce frontpage ile yardır. sonra dreamweaver ile çalış. en sona da homesite ile kodla
  • 16-01-2007, 20:13:41
    #8
    radminin söylediği şey çok doğru,hatta sonuçta bizler bile herşeyi bilmiyoruz,hergün yeni şeyler öğreniyoruz,sonuçta kimse tasarımcı,programcı falan doğmadı,hergün sora sora yeni birşeyler öğreniyorsak bu bizim için bir başarıdır,asıl alay edenler utansın yaptıklarından,çünkü onlarında mutlaka bilmedikleri birşey vardır ve birgün sorma ihtiyacı duyduklarında kendileri gibi bir cevap veren olursa ozaman anlarlar gerçeği.Neyse,birbirimize destek olursak her konuda ozaman başarılı bir toplum oluruz.. Yeni başlayanlar sorun sorularınızı,merak etmeyin eminim bizimde sizlerden öğreneceğimiz birçok konu vardır..
  • 17-01-2007, 17:32:36
    #9
    bilgileriniz ve tavsiyeleriniz için çok tesekkür ediyorum..