• 27-06-2014, 11:16:52
    #1
    Öncelikle yanlış yere açtıysam kusura bakmayın.

    Yeni eski farketmez bloglarınızı gezebilirim. ( okumaya meraklıyım sürekli birşeyler öğrenmek istiyorum.)
    Özgün olması benim için iyi olur sıkıcı olmaz en azından ve beğendim yazılara kesinlikle yorum atarım..

    Pm veya konu altına site adresinizi bırakırsanız sevinirim.
  • 29-06-2014, 17:27:36
    #2
    İmzamda bir blog var. Gezip içeriği değerlendirebilirsiniz tabi. Neden olmasın
  • 29-06-2014, 17:35:37
    #3
    Bende kendi web günlüğüme beklerim. Yazıların hepsi tarafıma aittir.
  • 29-06-2014, 18:44:51
    #4
    Rockerz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzamda bir blog var. Gezip içeriği değerlendirebilirsiniz tabi. Neden olmasın
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kendi web günlüğüme beklerim. Yazıların hepsi tarafıma aittir.
    listeme ekledim bğendim takdirde sürekli okurum