kardeş eğer noterden tastiklediysen sorun olmaz..ama benim bir kaç logomuda çalmışlardı ben dava açmıştım bizim hakim arkadaş dediki eğer çok kuçuk bir değişim bile varsa ve adamda "ben bunu gordum ilham aldım" demişse bişey diyemiyorsun malesef ....
yok zaten çaldılar çalanlar ama napalım elbet yeni bi tane yapabilirim benim için artık fazla bir önemi kalmadı ama bundan sonra tasdix kullanacağım inş cayarlar