• 01-02-2008, 17:54:02
    #1
    Çalınan grafikleri şikayet edebileceğimiz bi adres varmı Psd ler var

    bu arkadaş benim referanslara kadar grafiklerimi çalmış GnkTasarim.Com - Anasayfa

    nasıl şikayet ederim
  • 02-02-2008, 19:54:18
    #2
    Tasarımın patentini alabilirsin veya tasdix diye bir proje vardı orayı inceleyebilirsin.
  • 04-02-2008, 20:23:22
    #3
    kardeş eğer noterden tastiklediysen sorun olmaz..ama benim bir kaç logomuda çalmışlardı ben dava açmıştım bizim hakim arkadaş dediki eğer çok kuçuk bir değişim bile varsa ve adamda "ben bunu gordum ilham aldım" demişse bişey diyemiyorsun malesef ....
  • 04-02-2008, 20:51:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tasdix kullanmanı tavsiye ederim onunla tasdikleyip korkutabilirsin belkide mahkemeye gitmeden işin biter.
  • 04-02-2008, 21:09:36
    #5
    yok zaten çaldılar çalanlar ama napalım elbet yeni bi tane yapabilirim benim için artık fazla bir önemi kalmadı ama bundan sonra tasdix kullanacağım inş cayarlar